Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 62 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Telemedicine
Vaněrka, Jakub ; Baumgartnerová, Alena (oponent) ; Rujbrová, Šárka (vedoucí práce)
This bachelor thesis deals with Telemedicine and its use in today's society, considering the social and technological aspects of the past, present, and future. The main purpose of this work is to inform the general public about the possibilities of telemedicine and thus raise their awareness of the modern health care system. The work first deals with the division of virtual medicine into the fields of ehealth, telehealth and telemedicine. Subsequently, the historical development of this field along with the technological advancement and interconnectivity. Private and secure links between patients, doctors and specialists are very important. Therefore, data transfer methods are crucial in this field not only today but also in the future. Telemedicine is then divided into fields that use it and considered through the social aspects. Last but not least, there are future developments from the points of economics, human factors, and technology.
Použití Learning management systému v univerzitním prostředí: Aplikace pro lékařskou informatiku a stomatologii
Feberová, Jitka ; Dostálová, Taťjana (vedoucí práce) ; Ohlídková, Blanka (oponent) ; Dušek, Jaroslav (oponent)
Disertační práce se zabývá možnostmi zvýšení úrovně odborné přípravy studentů medicínských oborů využitím LMS (Learning Managemet System) Moodle ve výuce. Je založena na dlouholeté zkušenosti s tvorbou a provozem e-learningových kurzů na UK a využívá poznatky a zkušenosti s počítačem podporovanou popř. řízenou výukou na vysokých školách. Vychází z analýzy měnící se situace na vysokých školách, pro kterou jsou charakteristické rostoucí počty studentů, vznik bakalářských studijních oborů a nikoliv ideální finanční zajištění výuky na straně jedné a významný rozvoj ICT na straně druhé. V rámci této práce byla modelově řešena využitelnost ICT v medicínských studijních oborech v předmětech "Lékařská informatika", "Protetická technologie a materiály" a "Gnatologie". V loňském roce (2010) byla spuštěna instalace LMS Moodle pro celou síť lékařských fakult, spolupracujících na tvorbě a zpřístupňování elektronických výukových materiálů MEFANET (Medical Faculties Nettwork projekt od roku 2007). Analýza provozu centrální instalace LMS Moodle UK pro výuku od roku 2004 do roku 2010, která je součástí předkládané práce dává dobrou představu o aspektech spojených s provozem LMS Moodle UK, které by mohly pomoci při řízení provozu LMS MoodleMefanet. Dalším předpokladem rozvoje e-learningových kurzů, jako prostředku pro výuku,...
Telemedicine
Vaněrka, Jakub ; Baumgartnerová, Alena (oponent) ; Rujbrová, Šárka (vedoucí práce)
This bachelor thesis deals with Telemedicine and its use in today's society, considering the social and technological aspects of the past, present, and future. The main purpose of this work is to inform the general public about the possibilities of telemedicine and thus raise their awareness of the modern health care system. The work first deals with the division of virtual medicine into the fields of ehealth, telehealth and telemedicine. Subsequently, the historical development of this field along with the technological advancement and interconnectivity. Private and secure links between patients, doctors and specialists are very important. Therefore, data transfer methods are crucial in this field not only today but also in the future. Telemedicine is then divided into fields that use it and considered through the social aspects. Last but not least, there are future developments from the points of economics, human factors, and technology.
Použití Learning management systému v univerzitním prostředí: Aplikace pro lékařskou informatiku a stomatologii
Feberová, Jitka ; Dostálová, Taťjana (vedoucí práce) ; Ohlídková, Blanka (oponent) ; Dušek, Jaroslav (oponent)
Disertační práce se zabývá možnostmi zvýšení úrovně odborné přípravy studentů medicínských oborů využitím LMS (Learning Managemet System) Moodle ve výuce. Je založena na dlouholeté zkušenosti s tvorbou a provozem e-learningových kurzů na UK a využívá poznatky a zkušenosti s počítačem podporovanou popř. řízenou výukou na vysokých školách. Vychází z analýzy měnící se situace na vysokých školách, pro kterou jsou charakteristické rostoucí počty studentů, vznik bakalářských studijních oborů a nikoliv ideální finanční zajištění výuky na straně jedné a významný rozvoj ICT na straně druhé. V rámci této práce byla modelově řešena využitelnost ICT v medicínských studijních oborech v předmětech "Lékařská informatika", "Protetická technologie a materiály" a "Gnatologie". V loňském roce (2010) byla spuštěna instalace LMS Moodle pro celou síť lékařských fakult, spolupracujících na tvorbě a zpřístupňování elektronických výukových materiálů MEFANET (Medical Faculties Nettwork projekt od roku 2007). Analýza provozu centrální instalace LMS Moodle UK pro výuku od roku 2004 do roku 2010, která je součástí předkládané práce dává dobrou představu o aspektech spojených s provozem LMS Moodle UK, které by mohly pomoci při řízení provozu LMS MoodleMefanet. Dalším předpokladem rozvoje e-learningových kurzů, jako prostředku pro výuku,...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 62 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.